گذشته ( از خودم)
قاصدکهای بی نشون
.........
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم به وبلاگ من خوش آومدید....از اینکه به وبلاگ من سرمیزنید ممنونم.. @->-

پيوندها
•.♥.• عشقولانه •.♥.•
بهشت گمشده ی من
ساده دل
دریا دلان
₪Lonely₪
میخ دانلود
چند قطره احساس
پلاک عشق
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدکهای بی نشون و آدرس lllghasedaklll.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:







مرجع کد آهنگ
نويسندگان
no name

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 / 2 / 1391برچسب:, :: 13:44 :: نويسنده : no name

امروز بعد از سالها به یاد تو افتادم...

 

به یاد چشمانی که زندگی را از من گرفت و با خود برد....

یاد آن روزهای عاشقانه ای می افتم که تورا بدون هیچ بهانه ای صدا میکردم...

تو نگاهم میکردی و با مهربانی لبخند میزدی..

یاد آن روزهای بارانی می افتم که با هم از پشت پنجره باریدن باران را تماشا میکردیم...

و آن روزهای غم انگیز پاییز....

اما نمیدانم چه شد که قلبت مثل سنگی سخت شد و مرا از دیدن چشمان مهربانت محروم کرد...

گریه کردم..فریاد زدم...اما هیچکس صدایم را نشنید...

سالها از آن روزها میگذرد...اما هنوز هم ندانستم چرا؟

چرا با من اینگونه کردی؟...



نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت13:48---25 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيز وب قشنگي داري به ما هم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: